TRÖTT MÅNDAG

Okey, ni får bilder från helgen imorgon! Jag är så fruktansvärt trött idag, ska kolla på idol och äta glass nu och sen ska jag sova! Somnade som sagt 10 igår, och ändå vart trött efter helgen idag.
Imorgon jobbar jag heldag, första gången på 1 månad typ som barnen inte ska på daycare en tisdag. Det är slut på det nu och jag slipper jobba helger vilket känns så skönt!
För övrigt har det vart en bra dag, åkt tunnelbana utan någon egentligen anledning med kidsen, dem tycker det är superkul och åka tåg så då gör vi det :) lekt i parken, och inne en stund när det regnade.
Funderar på om jag ska ta med barnen till museum of sience imorgon, aldrig vart där och det ska tydligen vara kul!
Så, nu kvällens avsnitt av idol!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0