UTFLYKT OCH SJUKA BARN



Igår hämtade Danny mig vid 9, vi åkte till Harvard Square där vi först mötte upp Iris och senare Lisa. Vi åkte till north end?! och fikade, typ elva på kvällen hittade vi något ställe där vi beställde in latte och sorbet, mums!
Vi gick en Sightseeingrunda med Danny och var hemma runt 12, jag somnade inte fören halv 3 av någon anledning så ni kan ju gissa om jag var död imorse? Svar ja.

Barnen är supersjuka, feber, hosta, snornäsor och gnälliga, V var så dålig imorse så jag övervägde att lägga henne igen, hon var sååå trött och ögonen var helt svullna, kinderna röda och hon var varm som en kamin. Men efter lite frukost ordnade det upp sig, och vi tog tidig nap vid 10 då även jag sov 2 timmar, välbehövligt.
Lunch och lek och vid 3 var barnen redo för ännu en nap, som varade ända tills 16:45, dem har inte tagit två naps på 2 månader nu, så det märktes att dem inte mådde bra, V åt ingen frukost och ingen lunch, vad gör man då?!
Eftersom dem är sjuka så jobbar jag heldag imorgon, dem kan inte gå till daycare, jag som blivit van vid att vara off. Hoppas jag får ledigt på lördag eller lite sovmorgon i alla fall!!
Nu sängen! Pussss, räknar dagarna tills familjen kommer hit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0