TORSDAG 21/4

Vart har alla mina fina kommentatorer tagit vägen? haha, får aldrig några kommentarer längre "/ Jag behöver PEPP!
5 veckor & 1 dag kvar tills jag åker hem nu, och 3 veckor tills jag förhoppningsvis åker till NY med en väldigt fin vän. Det är också 4 veckor kvar tills den nya au pairen kommer, ser fram emot och få lära upp någon annan ^^ haha!

Barnen tittar på Dora nu, det var enda sättet och hålla dem ifrån och slåss om precis allting. V är lite halvsjuk med så bättre och ta det lugnt. Snart naptime med, då ska jag städa upp i köket och kanske sortera lite leksaker, vi har alldeles för många!
Ska se om jag kan lägga upp lite bilder sen med!
Puss

Kommentarer
Postat av: danduus

love u sis <3

2011-04-21 @ 20:14:21
Postat av: Jenny

dom försvann med dina uppdateringar.. uppdatera mera!! :D

2011-04-22 @ 09:46:25
Postat av: Anna

Ooh, NYC! Vad ska du göra där?

2011-04-22 @ 20:19:58
URL: http://october4.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0