UPP&NER DAG

Ja alltså det är ju alltid kul och vara ledig, förmiddagen var ju också ganska bra. Sen tog jag mig in till Boston för lite självunderhållning haha. Gick runt bland alla affär, köpte en skjorta på h&m (superfin) sen gick jag till Macys för och se om jag kunde hitta något fint till ett av mina nya kusinbarn. När jag ska betala frågar kassörskan om jag behöver kvitto på att det är en present, jag säger nej och hon utbrister "Omg, it´s for u, I didn't see your belly, how far gone are u?" eh, hmm. Jag vill inte skämma ut henne så jag säger att jag är i 3.dje månaden HAHA! Det pinsammaste jag vart med om sen jag kom hit!! Men samtidigt lite kul, i alla fall jag bestämmer mig efter det att dra mig hemåt.
Går på tunnelbanan, tycker att det är fruktansvärt varmt på tåget. Börjar må lite illa, men tänker att det inte är något, en station innan mitt stopp inser jag att jag måste gå av, tur det kan jag säga. Kunde blivit pinsamt och kräkts på tåget, nu hann jag ut i alla fall. Det konstigaste är att jag mår helt okej nu, lite trött, har en släng av feber och känner att huvudvärken är på gång. H kommer hit ikväll i alla fall, så då kommer jag nog må bättre.
Ska vila och kolla på Big Brother nu, imorgon ska jag prata med min mams! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0