WEDNESDAY

Börjar med & säga, klockan är halv 11 och jag har redan pommes i ugnen, hehe. Är man hungrig så är man, åt ändå havregrynsgröt till frukost. Hade en svag aning om att jag hade sagt till min värdmamma att jag kunde börja 6 idag, men tänkte igårkväll när jag ställde klockan att då hade hon sagt något innan jag åkte ut igår. Så ställde klockan på 6 som alltid när jag börjar 7, men lite efter att min klocka hade ringt så knackade min värdpappa på dörren & sa att a var vaken. Så det var bara & klä på sig och börja jobba. Ska jobba till 7 ikväll tror jag, slutar tidigare om jag har tur, men har nattskift med så kommer ändå behöva stanna hemma både idag & imorgon. Kan behövas det med, ska nog sova i kidsens rum inatt så jag verkligen hör när dem vaknar.
Sjuka barn kan vara det jobbigaste som finns, för psyket, ingenting hjälper och dem gnäller bara och ska ha allt men ändå ingenting. Nu tittar dem på Dora, allt för och lugna a som har feber och inte alls mår bra!
Skulle gått till biblan idag, men det ösregnar och  det känns inte så smart & ta ut varken a eller v då dem vart sjuka lite hit&dit hela veckan och helgen.
Nu, mat!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0