Bajs

Så det lär bli tomt med inlägg här nu. Igår skulle jag ställa min dator på bordet efter att ha suttit med den i sängen. Jag fastnar då i strömsladden o snubblar in i kanten på bordet med datorn och förstör skärmen. Så min skärm lyser i världens alla färger just nu. Jag förstår inte hur jag kan ha sån otur, jag tog det lugnt som jag alltid gör när jag håller i datorn. Vet en person som kommer säga att det är som vanligt med mig, att jag alltid är så slarvig och osv. Hoppas du läser detta och förbereder dig för en annan replik när vi hörs på fredag.

Kommentarer
Postat av: PP

Stackars Fija,

vi skulle behöva mosa lite nu känner jag.

Kollar med försäkringsbolaget, var ligger kvittot?

2011-02-09 @ 22:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0