CHECKLISTA FÖR IMORGON

Känns som jag har en del och göra imorgon, vi åker ju till Arizona (Phoenix) på lördag morgon.
Saker & göra :

Köpa tandkräm
Packa färdigt det sista
Duscha
Måla naglarna, hehe
Bestämma vilka skor jag ska ta med (SVÅRT)
Se till att inte ha några mordvapen i handväskan, lyckas alltid med det
Städa mitt rum
Packa ner datorn och se till att cam och allt är med
Inte glömma att packa ner Owen

Har börjat packa nu ikväll, och det mesta är väl ändå nerlagt i min fina röda resväska, är rädd för och glömma något. Men antar att det inte är världens katastrof om jag nu skulle göra det, jag ska ju inte resa ur landet, hehe. Har med mig både kläder för kalla kvällar, och för varma dagar.
Måste fortsätta packningen nu! Damn, kommer sakna alla mina fina vänner här. Inte kul och vara någonstans där man inte känner någon i hela 2 veckor, men det ska bli skönt med sol och att slippa snön!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0