HAPPY VALENTINES DAY

Godmorgon, kl är 06:10 och jag börjar jobba så fort barnen vaknar. Är fortfarande i Arizona med min värdfamilj, tur att det är som så man kan sola, finns inte mycket annat och göra. Igår var vi på ett pizzaställe och åt, och tänka sig, jag åt breadsticks istället för pizza, hehe. Inte så mycket nyttigare men det var ingen fet ost på i alla fall. Föresten jag är fortfarande utan dator, hoppas jag kan lösa det i veckan, lite krångligt och kolla allt med en superseg Iphone! På lördag åker vi tillbaka till Boston, ska bli skönt och äntligen få umgås med mina fina igen, saknar er! Kanske ska vila lite nu innan kidsen vaknar. Hoppas alla får en bra Valentines day och att ni där hemma haft en fin alla hjärtans dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0