IN ARIZONA

Hehe, trött tjej där. I fredags gick jag upp vid 5 på morgonen, jobbade några timmar sen sov jag inget mer fören på planet idag. Så jag hade varit vaken över ett dygn när vi åkte vid halv 6 imorse, slumrade i och för sig till kanske 1,5 timme när jag kollade på film igårnatt nu när jag tänker efter, men ändå. Sov 2,5 timme på planet, sen vart det och underhålla kidsen, gick över förväntan faktiskt. Tycker inte om och flyga, och resan var så fruktansvärt dryg. Var dock skönt och komma fram till Phoenix iklädd tröjan ovan och en hood och känna att man inte ens frös lite. Kände direkt lyckoruset sprida sig i kroppen, inte ens dålig hår/hy dag kunde ändra på det.

Nu ska vi snart äta, sen ska jag sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0