3 TIMMAR JOBB IDAG, 2 IMORGON, SEN HELG!


sjuk saknad efter amanda.

heey, vaknade i tid idag, hehe.
Satte båda alarmen igårkväll innan jag lade mig, bara iphonen som ringde, undrar vad det är för fel med min svenska mobil. Jag och elektronik går inte ihop, och lär väl aldrig göra heller.
Igår hade jag vart i Boston 7 månader, hade helt glömt bort det. På 7 månader har jag hunnit lära känna så många fina vänner, troligtvis vänner jag kommer hålla kontakt med hela livet om jag får bestämma.  Jenny och jag har redan sommarn halvplanerad, vilket känns awesome!
Nu sover barnen, och jag tittar på tv, kan inte tvätta även om jag borde för det är kaos i källarn. Våran varmvattenberedare gick sönder i tisdags, den tyckte det vore fint med en liten sjö på golvet. Så därför är det kaos, allt är flyttat ut till tvrummet så det går knappt komma in i tvättstugan.
Tur att superman är min hostdad, redan samma dag fixade han en ny varmvattensak, fick den levererad, fick tag i en rörmock och så var allt fixat, hur bra?!
Okey, nog med text! Puss&hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0