Ärlig

Börjar bli fler och fler dagar som jag känner att jag bara vill ge upp och åka hem. Och jag tänker vara ärlig i det här inlägget, jag har starka funderingar på att åka hem efter min och jennys miamiresa i mars. Det är inte värt och stanna 2,5 månad till när jag mår som jag gör. Tänker inte säga vem av dem, men idag har jag haft en unge som slagit och spottat mig i ansiktet, att spotta hände första gången idag men det spelar ingen roll. Ungen sa inte ens förlåt utan skrattade åt mig när jag bad om ett I'm sorry, det blev bara för mycket för mig. Behöver prata med mamma, som alltid när allt känns meningslöst, mamma är den enda som kan få det o kännas bättre..

Kommentarer
Postat av: Louise

2,5 månad är verkligen lång tid om man inte mår bra

2011-01-13 @ 15:38:14
URL: http://mlouise.blogg.se/
Postat av: evelina

Jag hoppas trenden vänder och att det kommer bli lättare med vårkänslorna. Den här tiden är trist och jobbig var man än befinner sig Fia!

ps. Du har en skön engelsk accent i dina filmsnuttar. Jag tycker det är väldigt kul att titta på dina filmer.Ha ett underbart liv. Catch the day gumman! Du fixar det om någon. We love you!

Kramiz moster Suzzie

2011-01-13 @ 21:01:21
URL: http://bborgg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0