FÖRVIRRAD CHEY

Heey!

Imorse försov jag mig en kvart, mitt alarm ringde inte. Så fick bara dra på mig det som låg närmast och springa ner för och ge kidsen frukost. Bilbioteksdag idag med, så vi gick dit vid 9, sjöng och läste lite böcker, sen blev vivian jättevarm och ville bara att jag skulle hålla henne, hon halvsov på min axel igenom hela sångstunden. Så vid 11 gick vi hem, och barnen tog en nap. Halv 3 kom en annan nanny och tog över, eftersom jag börjar 6 varje dag så tycker min hostmum att jag inte ska behöva jobba ända till 5, det blir för jobbigt.

Vid 3 somnade jag i alla fall till, vaknade vid 5 och hade ingen aning om vart jag var eller hur mycket klockan var. Tittade först på min svenska mobil och tänkte, men jag vill inte veta vad klockan är i sverige, vad är den här? Kollade iphonen istället som visade samma klockslag, tänkte "men vafa*, jag kollar väl på datorn" den visade 22:00, då stod det still i mitt huvud. Jag kunde inte förstå vad klockan egentligen var, haha. Den var 5, men jag var bergsäker på att det var morgon och att jag skulle upp och jobba om bara några minuter, tur att det inte var fallet.
Ska ut och gå en runda om en stund, ska bara se hur mycket jag behöver ta på mig, svinkallt nu!

Kommentarer
Postat av: familjen

Som det kan bli...kram

2011-01-06 @ 14:23:06
URL: http://bborgg.blogg.se/
Postat av: maja

sv: beställde från nelly.com! kostade väl 1600-1700 kronor:)

2011-01-06 @ 18:49:26
URL: http://majatanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0