FREDAG, IM IN LOVE

heeeeej!
Aj, brände mig nyss på en kaffekopp, dem blir svinvarma i micron vilket jag inte tänkte på. Skulle åkt ut på hemligt uppdrag idag, men det blev framflyttat tills imorgon. Så nu tycker jag v kan logga in på msn så jag kan få prata lite med honom innan det blir kaos med barn och familj här hemma, haha.
Senare ikväll kommer Jenny hit, underbara vän, hon flyttar in hos mig varje helg och det tycker vi om! Ikväll blir det nog bara film och lite chill, men imorgon är det fullt upp hela dagen. Hemligt uppdrag, sen tjejmiddag och efter det filmkväll med barnens nanny nr 2, som också ska sova över här för mina värdföräldrar ska på födelsedagsfest.
Nu ska jag bädda min säng och sen gå till posten, jobbat till 7 varje kväll i 2 veckor nu nästan så har inte kunnat posta födelsedagskortet och armbandet, men nu så!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0