HELGEN

Heeeeeelbra helg kan jag säga! Även om den inte riktigt blev som vi tänkt oss, hehe. I fredags var jag ledig hela dagen, sov från 9 till halv 3 på eftermiddagen, skönt?! JA.
Sen blev det snabbdusch och fix för och möta Andreas, vi tog oss till John Harvards där vi mötte både amerikaner och au pairer. Efter en stund inser vi att vi vill festa, så vi åker hem till en kille som bor en bit utanför boston och börjar spela beerpong. Massa folk kom och det var verkligen en av dem roligaste festerna på länge måste jag erkänna!
Att vakna upp på lördagen var lite jobbigt då, drömde om vatten från halv 9 tills jag gick upp vid 11, hehe.
Jenny kom i alla fall till mig runt 5, och vi tog oss in till Boston för och möta Anna, Cilla och Frida. Vi skulle åkt till ett trampolineställe men det gick ingen tunnelbana, så vi käkade på Unos istället, och när dem drog vidare ut på krogen åkte jag hem och gosade ner mig i sängen framför en superbra film.

Nu väntar jag på att Jenny ska komma hit, vi ska boka flyget till MIAMI! Kommer bli världens trip, och jag ser såååå fram emot och åka! Nu, frukost! Lägger in bilder sen med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0