MOHAHA, lycka. Ps, tack PP

inser att jag nog ska lyssna på min PP mer än vad jag gör nu, hehe. hans lösning på mitt dataproblem var "testa något annat än interney explorer" och okej, JA JAG ÄR ENVIS, ska lösa allt själv. Så jag sa ungefär "ne men det hjälper inte". Fick rådamp på internet idag och tänkte, "ne nu testar jag f*n", hehe. Skäms lite, internet fungerar HELT felfritt än så länge och är snabbare än någonsin, använder google chrome nu vilket ju verka funka asbra. Glad chey här borta i staterna, som föresten också fick byta sin jacka till en sjukt fin vit skidjacka. Hmm tänker min mamma nu, bra med en vit, NOT! Men mamma, den är superfin och jag ska inte rulla runt i grus, jag looooooovar!
att allt kan kännas bra på grund av sånna här småsaker, underbart. Gonna hit the shower nu, och sen kolla på Teen mom säsong 2! GREAT!

Kommentarer
Postat av: PP

tänkte skriva va va det ja sa, men du vet

jag ger ju aldrig några dåliga råd :)

2011-01-12 @ 13:32:59
URL: http://bborgg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0