MY WEEKEND IN WORDS

Heey!
Min helg var awesome, som vanligt när jag umgås med Jenny. Hon kom till mig på fredagen, vi köpte chips på vägen hem och sen snackade vi med V ett tag (ganska så jättelänge faktiskt, haha). Somnade ganska tidigt, och dagen efter vaknar Jenny och säger "jag glömde sätta klockan igår" jag typ flyger upp och hon säger "MEN, den är PRICK 10 nu" vilket var klockslaget vi tänkte gå upp. Och nu till hemlisen, vi åkte till ett ställe med Melina (den andra nannyn) och tog lite fler hål i öronen, 2 för mig och 2 för Jenny, sjukt nöjd!
Efter det åkte vi hem och bakade lite, sen gjorde vi oss färdiga för att åka in till stan och möta upp tjejerna för en middag på Cheescake, vilket som vanligt var fruktansvärt gott! Kommer sakna den restaurangen när jag åker hem!!

Nu är det dessutom bara 6 veckor kvar tills vi åker till MIAMI, eller ja 6,5 kanske man ska säga i&med att vi åker på en lördag, finns inget jag ser fram emot så mycket som och åka dit just nu! haha, 25 grader, massa sol och ännu fler hemlisar med Jenny!
Och idag är jag ledig, det är typ 30 minus ute och jag har inget att göra fram till kareoken ikväll, plus att jag jobbar heldag på fredag och det ska vara snöstorm hela veckan, den här veckan kommer inte bli rolig!

Kommentarer
Postat av: Therese

Hejsanhejsan!



Jag har nu påbörjat min ansökan om att åka ivåg som au pair till usa men jag har fastnat lite med mitt personliga brev. Har du något tips på vad man ska ha med och så? =) Ha det så bra kram Therese:)

2011-01-24 @ 21:56:03
URL: http://tessanla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0