NEW YEARS EVE



jenny tyckte att hennes nya skor luktade konstigt ^^



älskar min klänning jag köpte i somras på american apparel.



andreas som vi var på förfest hos



min cheey









love













andreas gjorde poledance på tunnelbanan, klockrent!





kvällens bästa bild!

Vi började dagen hemma hos mig igår, jag och jenny fixade oss och tog en taxi hem till andreas. Lite förfest med musik, gitarrspelande and a lot o fun. Vid halv 8 tog vi oss till Harvard sq för och äta på en restaurang, riktigt god mat, efter lite strul med notan tog vi tåg till Jamica plain. Väl där blev det stor disskusion hurvida vi skulle gå 7 block till festen eller ta en taxi. Helt plötsligt kom en buss, så efter att ha klivit på o lika snabbt fått kliva av bussen var vi framme. Pundarfest men tack vare alla svenskar var det en riktigt bra nyårasfton! Thanks <3


Kommentarer
Postat av: familjen

Fina bilder igen. Killen är ju lik Björn Gustavsson Han Den roliga

2011-01-02 @ 21:11:44
URL: http://bborgg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0