NY VECKA

Jenny & jag i skidbacken!
Somnade runt 8 igår, och vaknade halv 6 idag, vilket betyder 9,5 timmars sömn. Känns så fruktansvärt skönt och ha sovit så många timmar! Hade lite sömn och ta igen från helgen om man säger så. Blir nog ingen kareoke ikväll heller, så jag kan lägga mig tidigt då med.
Slutar jobba 12 idag, så jag ska posta ett födelsedagskort och skicka hem ett armband jag fick av pappa i julklapp som vart för litet. Sen får jag nog försöka damma och plocka upp lite kläder från mitt golv, blev lite stökigt igår när jag skulle packa upp.
Lekgrupp idag med, så dagen går förhoppningsvis fort. Sen kom min värdmamma in igår och sa att vi ska ändra mitt schema lite, så tisdag-torsdag börjar jag 9 och slutar 7 på kvällen, känns väl inte helt okej egentligen men vad gör man. Har inte så mycket och säga till om, så det får väl gå ändå. Kan ju sova lite längre vilket ju känns bra.
Nu ska jag gå ner och börja jobba, Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0