TIDIG MÅNDAGMORGON


världens bästa jenny.

God morgon.
Klockan är 05:55, jag är vaken och väntar på att någon av kidsen ska vakna. Börjar jobba tidigare  veckor nu för det är kaos på min hostmums jobb, så hon måste åka in tidigt varje dag. Kommer förhoppningsvis sluta tidigare någon dag i alla fall, så det ska bli skönt. Vill sova, men det är mörkt som natten på nedervåningen och jag är inte säker på att jag hör dem om jag somnar om på mitt rum (nere har vi babymonitor).
Ikväll åker en av mina bästa vänner här hem till Chile igen, så jag ska försöka och åka och träffa honom efter jobbet. Han hade goodbye party i torsdags, men jag var tvungen och åka hem tidigt så vill säga hejdå igen.
Sen blir det kareoke med ikväll, och äta på border med anna & andreas, inte säker på om jag ska käka än eller bara vara sällskap, måste spara mina pengar nu! Vi var ute och åt igår och sen var vi på bio.
I lördags var det 7 månader sen jag kom till USA, på onsdag är det lika många månader sen mitt liv i Boston började. Kan inte förstå att jag är hemma om lite mer än 5 månader, underbar tanke.

Kommentarer
Postat av: familjen

Vi längtar. Kram

2011-01-03 @ 14:01:19
URL: http://bborgg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0