TISDAG, ALLT FÖR TIDIGT


kom mer snö i helgen, neeeeeeej! haha

trött är mitt förnamn idag, somnade vid 2 igår o sov två timmar, resultat, somna sent på kvällen!  Slutade tidigt igår med som ni kanske förstod, Melina kom och tog kidsen vid 2, så skönt! Så jag sov, umgicks med melina och städade mitt bombnedslag till rum. På kvällen gick jag hem till a för och hänga lite innan vi skulle på kareoken, fick sms av anna som sa att hon inte skulle komma så vi beslöt och stanna hemma och bara hänga vi med. Najs!
citerat av a, "anna är ju typ 80% av hela kareokekvällarna" och det stämmer, haha!
Nu börjar jag, klockan 6, fyyy. I helgen blir det troligtvis lite skidåkning, jag är sur för det finns inga termobyxor här typ. Och min skidjacka jag köpte gick sönder igår, och mitt kvitto är helt borta. Så får väl se hur det blir till helgen.
Vi höres!

Kommentarer
Postat av: familjen

Skulle tagit med dina när vi kom och besökte dig. KRAM

2011-01-11 @ 19:24:50
URL: http://bborgg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0