WATCHING THE LAST SONG ON TV

ännu mer snö, usch o fy.
kidsen har slutat med nappflaskorna, great!
Bilder från igår, vilket var en av mina bästa dagar med kidsen sen jag kom hit. På kvällen kom Melina, som resten av veckan och vi hade tjockiskväll med pommes och glass. Idag jobbar jag till 7 och imorgon är det 6-17, suger men vad gör man. Helgen blir bra i allafall, ska träffa min tjej (jenny ofc), vi ska leta bikinis och planera sommarn.
Har nog trots allt bestämt mig för att hålla ut till Juni, alt Maj. Ska prata med min värdmamma nästa vecka.
Nu ska jag fortsätta titta på film, och sen hämta tvätten!

Kommentarer
Postat av: mamma

Vad skönt att det är positivt nu. Puss

2011-01-28 @ 21:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0