27 MARS, SÖNDAG

Veckans låt får nog bli Highwayman med Hoffmaestro, riktigt bra.

Helgen i sig har varit fruktansvärt bra den med, åkte hem till h i fredags och där stannade jag hela helgen. Vi mötte upp Marie för lite shopping i Boston igår, och det enda jag fick med mig hem var nya hörlurar och en tröja, se jag kan åka och shoppa utan och komma hem med massa saker.
Idag är det exakt 2 månader kvar tills jag åker hem, har inte insett fören nu att jag verkligen ska tillbaks till Sverige. Vemod, vill ju hem men samtidigt känns det så konstigt och lämna Boston, det här är mitt hem nu ju. Tror dock man vänjer sig ganska fort vid och vara hemma, får spara pengar så man kan åka hit nästa år igen.
Nu ska jag duscha och sen äta lite. Måndag imorgon, ny vecka och playgroup för kidsen.
Puss, S

Kommentarer
Postat av: Amar

Hoffmaerstro spelar här på lördag... igen :P

2011-03-28 @ 23:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0