MÅNDAG, NY VECKA

Viv när vi var på djurparken i Phoenix :)

Hej!
Somnade inte fören sent igår, trots att jag lovade mig själv att jag skulle lägga mig i tid. Var ändå inte så trött när jag vaknade imorse, gick ner och hann med kaffe innan kidsen vaknade, kändes bra! Blöjbyten och sen frukost, packade ihop oss runt 9 och begav oss till lekgruppen, var inte så många barn där så vi gick ganska tidigt. Tog en sväng till lekparken också eftersom solen skiner och det faktiskt känns som riktig vår idag. Nu har dem sovit 2 timmar så jag räknar med att dem vaknar snart, då blir det lite lunch och sen ska vi gå ut igen. Städerskorna kommer idag så lika bra vi håller oss borta.
Ikväll ska jag in till Boston och sen vidare till Chestnut Hill. Igår fick jag någon flipp och ville inte åka hem, tror det är svårt för andra och förstå. Men jag har verkligen seperationsångest när det gäller livet man lever här nu.
Puss, S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0