UPDATE AGAIN

Hej typ,
nu har jag äntligen ny dator, och jag är kär i den. Bästa jag någonsin haft, mums. Miami var så sjukt underbart och det var absolut inte sista gången jag var där. Blir och spara ihop så man kan åka dit nästa sommar, lovely.
Jobbar inte nu, eller jo lite, men Serra är här och jobbar så jag tog mig friheten och uppdatera lite. Ska försöka få in lite bilder från min semester nu i veckan. Verkar vara fullt upp med aktiviteter just i veckan, idag ska jag in till Boston och möta upp Jenny, imorgon har Jenny avskedsmiddag hemma hos sig (ogilla att hon ska åka hem), sen hoppas jag på att lite andra saker händer med.
Igår mötte jag upp Henke och Ronja i Boston, det var parad för St Patricks day. Vi kollade en stund sen gick vi och åt, lyckades övertala Ronja och gå på bio med oss, great! Så vi såg först Beastly, och sen Red Riding Hood, jag tyckte båda var okej men ingen som man kände WOW, tråkigt. Betalade dessutom bara för en av filmerna, hehe. Fuskade lite, man lämnar nämligen inte biljetten när man går in i biosalongen utan man lämnar den innan man åker upp till övervåningen där alla salongerna finns. Så man kan välja vilken film man vill se så länge det finns platser!
Nu ska jag avsluta! Längtar hem så fruktansvärt mycket, hoppas dagarna går fort tills man får sätta sig på planet hem. Puss

Kommentarer
Postat av: pp

vad hände med bilder?

ny "superdator" men ingen update på bloggen,

gosar ni hela tiden=)

2011-03-25 @ 07:18:48
Postat av: Hank

Minns jag inte helt fel så var det jag som betalade :D

2011-03-28 @ 04:17:45
URL: http://www.thestoryofhank.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0