UPDATE

Heeeey!
Lange sen jag skrev nagot har, och inga bilder har det blivit heller. Har akt pa en riktigt forkylning och hosta, sa just nu later det som jag hare en gas i halsen och jag hoppas foresten ni kan lasa detta trots att det ar skrivet med ett amerikanskt tangentbord. Forhoppningsvis har jag en ny dator efter miami, var pa applestore igar och dem fixar allt utan att det kostar nagot. Tar en vecka och fa datorn men det ar det vart om man far ha svenskt tangentbord, haha!
I helgen har det vart massa fester, fredags var det carnivalfest och jag var utkladd till businesswoman med svart kavaj och vit skjorta haha, fint!
Igar var det goodbyeparty for Jenny, sa vi vi akte ut till Wes vid 8 och jag var hemma vid 3 inatt, akte hem med Rich och jag ansag att det var varmt nog att ha rutorna nere, han tyckte nog mest att jag var knapp eftersom jag ar sjuk med sa borde jag nog inte suttit i drag men ja.
Jag ska snart kla pa mig och sant och dra mig mot tunnelbanan, vi ska ha goodbyedinner for Jenny pa Cheescake Factory vid 6! Ska inte ata nagot fram tills jag ska ga, haha, alskar deras mat!
Okej, nu fick ni lite uppdatering i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0