MIAMI BILDER

Jenny på flygplatsen, vi hittade fina gungstolar.
Jag, inte lite trött.
äntligen framme i MIAMI!
första frukosten, donkens pannkakor!
Yay!
<3
Mimmi & Linda
klockren bild
skäms nästan över hur lite bilder jag tog, tur att Jenny tog desto fler så man kan få några av henne. Dessutom blir det aldrig bilder på en själv när man själv tar massa kort för man orkar ju aldrig be någon annan ta kort på en. Men ah, några blev det, och vilken toppenvecka vi hade. Sol, sol och lite mer sol. Känns skönt och inte vara likblek längre, hoppas bara brännan sitter kvar ett tag.
Idag skiner solen här, riktigt vårväder och jag lämnade barnen på dagis utan att behöva ha jacka på mig, skönt. Har mest tagit det lugnt än så länge, städat upp rummet lite eftersom min LCC tydligen ska komma och kolla så rummet är stort nog åt den nya au pairen typ. Och ja, min familj har en ny au pair, en tjej från sverige. Har inte pratat med henne, men Sus säger att hon verkar trevlig så då är hon nog det!
Nu ska jag ta mig till posten, har massa saker och posta innan jag åker hem, så får nog börja nu!
Puss,

Kommentarer
Postat av: mamma

Man vill ju bara slänga sig på planet på en gång och åka till Miami. Gud vilka bilder. Fin bikini. Jättefina kort. Puss

2011-03-26 @ 11:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0