I'M GOING HOME

Hemfard for mig om 10 dagar, kan ni fatta?! Jag har snart vart har ett helt ar, 365 dagar har jag spenderat ivag ifran min familj, mina vanner och all trygghet. Nu ligger min trygghet har, jag har seperationsangest nar det galler mitt fina Boston och en annan fin liten person.
Tva vaskor ligger halvpackade pa mitt golv, klader utspridda runt omkring, skor overallt, smink, parfymer, lotions, och massa andra smasaker jag tydligen lyckats samla pa mig under aret jag vart har.
Pa fredag kommer den nya Au Pairen, vemod. Tagit ledigt pa torsdag, sa jag kan fixa klart packningen och aven stada rummet, hade inte velat komma och bo i mitt rum om jag var henne just nu haha.
Pa fredag ska jag skicka hem mitt 3.dje paket, det forsta har inte kommit fram an och det skrammer mig lite. Min dator ar fortfarande pa lagning med vilket ocksa skrammer mig, den maste bli fardig innan jag aker hem.
Nu ska jag plocka upp lite klader fran golvet och vanta pa att H kommer hit!

Puss, till alla dar hemma, SNART ses vi!

Kommentarer
Postat av: bea

oj, inte långt kvar alls nu! :)

2011-05-18 @ 10:13:45
URL: http://garageglamorous.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0