IT'LL BE FINE

Heeeeej!

Glad tjej med ett kaos runt omkring sig just nu, minimerat det en aning idag dock. Eftersom jag hade 2 semesterdagar kvar valde jag och ta en idag for och fa ordning pa saker och ting har hemma.
Har packat ner i stort sett allt, lite smasaker och en del klader kvar, men det ska ner i vaskor imorgon. Ett problem ar vart mina 2 datorer jag ager ska fa plats, min mac ar foresten lagad nu, sa ska hamta den pa apple imorgon.
Kan inte vanta tills jag ar hemma igen och far krama om mina vanner och min familj. Det ar hart och lamna allt har, speciellt min favorit. Men jag tror det blir bra, det kanns som om saker loser sig pa ett eller annat satt. Ar trott pa att alltid oroa mig for allt. Och en valdigt fin person hemma, som spenderade i stort sett varje dag med mig i 10 manader, larde mig att ta problemen nar dem kommer (om dem ens kommer) inte ga och oroa sig massa i onodan.
Nu ska jag ga och lagga mig, somn ar bra har jag hort :) Jag langtar efter er dar hemma!

Puss

Kommentarer
Postat av: Jenny

Komsi komsi hemsi så du kan komsi komsi till lule ;)

2011-05-21 @ 10:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0