KAN NAGOT GA BRA FOR MIG NAGON GANG?

Sjukt sur nu, dem ringde mig fran applestore igar. Jag var nere & mobilen uppe sa jag hann inte svara. Men dem pratade in pa mitt mobilsvar och sa att det kommer droja annu langre tills jag far min dator tillbaks, for dem var tvungna och bestalla ett nytt tangentbord. JAG AKER HEM OM 2 VECKOR!!! Dem skulle ringa igen och saga nar den ar fardig, sa da ska jag fasen saga att om dem inte fixar den innan jag aker hem sa far DEM STA for frakten och skicka den till Sverige!!
Usch, ska ut och springa av mig lite ilska. Sen ta mig bort till posten, sen Boston for och kopa resvaska och converse till min finafina mor!
Puss

Kommentarer
Postat av: mamma

Det löser sig nog ska du se. Kram

2011-05-13 @ 18:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0