SNART AKER JAG HEM!

Hej & valkomna.

Forra veckan jobbade jag over ungefar varje dag, och sen var datorn sonder sa kande inte for och skriva nagot. Jag kanner fortfarande inte for och skriva nagot, men har haft en bra dag med barnen. Sa jag kan ju tala om det i alla fall, umgicks md h hela helgen, melina i fredags, nice helg. Kommer narmre & narmre mitt hemresedatum, vill knappt hem langre, har angest infor och packa, maste skicka hem paket, stada ihop rummet fram tills den 20.onde. PANIK! STOPPA TIDEN, tack... Har varsta feta blamarket pa vanster hoftben, vad jag har gjort, mm om jag visste skulle jag svara, laskigt, tycker inte om och ha blamarken utan och veta vart dem kommer ifran.

Maste stada rummet nu, kaos med stort K. Druckit 10 koppar kaffe idag sa jag ar lite overenergisk just nu! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0